Pozovite nas: 021/31-000-26 | 064/500-21-21

Opcije programa

najvažnije funkcionalnosti

PROCES RADA AUTO SERVISA

Organizacija radnih procesa je karakteristika svake uspešne firme. Dobra organizacija i jasno definisani procesi rada prave razliku između prosečnih i vodeći firmi u svakoj industriji.


U saradnji sa vodećim i najbolje organizovanim auto servisima u Srbiji, AutoTek vam preporučuje proces rada prikazan na slici:

Proces rada u AutoTEK-u

AutoTEK program je u potpunosti prilagođen ovakvom procesu rada koji se sastoji od četiri entiteta: zakazivanje, defektaža, ponuda i radni nalog, pri čemu se svako pojedinačno procesiranje vozila vodi kao jedan predmet.

Svaka zakazana (1) stranka po dolasku u servis prolazi defektažu (2) na kojoj se utvrđuju potrebni radovi na vozilu. Nakon defektaže, stranci se prilaže ponuda (3) sa jasno prikazanom cenom, delovima koji će biti korišćeni i uslugama koje će biti naplaćene. Nakon što stranka prihvati ponudu, vozilo se prima u servis i otvara se radni nalog (4). Po završetku radova, izdaje se račun.

Šta je predmet?

U praksi, predmet predstavlja skup zakazivanja, defektaža, ponuda i radnih naloga koje se odnose na jedno procesiranje vozila, tipično jedno servisiranje. Najčešće predmet ima jedno zakazivanje, jednu defektažu, jednu ponudu i jedan radni nalog, ali nije isključeno da se recimo dve ponude (npr. za mali i za veliki servis) ili dva radna naloga (originalni i reklamacija) nađu u istom predmetu. Smisao predmeta je da se na jednom mestu vidi što je rađeno na vozilu u okviru jednog procesiranja.

Izgled predmeta prikazan je na slici:

Proces rada u AutoTEK-u
Preporučujemo
Kontaktirajte nas
  • Adresa:  Puškinova 1A
    21000 Novi Sad
  • Telefon: 021/31-000-26 | 064/500-21-21
  • Email:  office@autotek.rs
  • Pon - Pet: 09:00 - 17:00
    Subotom: 09:00 - 13:00
  • Preuzmite daljinsku podršku
Brza poruka

Pošalji

© 2015-. «AutoTek». Sva prava zadržana.