PROCES RADA AUTO SERVISA
Organizacija radnih procesa je karakteristika svake uspešne firme.
Dobra organizacija i jasno definisani procesi rada prave razliku između prosečnih i vodeći firmi u svakoj industriji.
U saradnji sa vodećim i najbolje organizovanim auto servisima u Srbiji, AutoTek vam preporučuje proces rada prikazan na slici:
AutoTEK program je u potpunosti prilagođen ovakvom procesu rada koji se sastoji od četiri entiteta:
zakazivanje, defektaža, ponuda i radni nalog, pri čemu se svako pojedinačno procesiranje vozila vodi kao jedan predmet.
Svaka zakazana (1) stranka po dolasku u servis prolazi defektažu (2) na kojoj se utvrđuju potrebni radovi na vozilu.
Nakon defektaže, stranci se prilaže ponuda (3) sa jasno prikazanom cenom, delovima koji će biti korišćeni i uslugama koje će biti naplaćene.
Nakon što stranka prihvati ponudu, vozilo se prima u servis i otvara se radni nalog (4). Po završetku radova, izdaje se račun.
Šta je predmet?
U praksi, predmet predstavlja skup zakazivanja, defektaža, ponuda i radnih naloga koje se odnose na jedno procesiranje vozila, tipično jedno servisiranje.
Najčešće predmet ima jedno zakazivanje, jednu defektažu, jednu ponudu i jedan radni nalog, ali nije isključeno da se recimo dve ponude (npr. za mali i za veliki servis) ili dva radna naloga (originalni i reklamacija) nađu u istom predmetu.
Smisao predmeta je da se na jednom mestu vidi što je rađeno na vozilu u okviru jednog procesiranja.
Izgled predmeta prikazan je na slici: